Derin Masa 2. Kolokyumla Açılıyor

İstanbul Üniversitesi, Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) ve Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) iş birliği ile düzenlenen Özel Sektör - Akademi – Kamu Kolokyumlar, “Derin Masa Kolokyumu” adıyla geleneksel hale getiriliyor. Bu çerçevede 6 Kasım’da düzenlenen ilk kolokyumda, akademisyenler ve ilgili kamu birim amirleri, araştırma sektörünün önemli kuruluşlarının üst düzey yöneticileri ile bir araya geldi.

12 Aralık 2019 Perşembe günü gerçekleşecek ''Derin Masa Kolokyumu 2'' de bu kez “Reklam Ajanslarının Liderleri” Reklamcılık ve Yaratıcı Çözümler Dünyasında Yaşanan Önemli Sorunlar ve Çözüm Önerileri’ni “Uluslararası Sürdürülebilir İlerleme” için İstanbul Üniversitesi’nde ilgili akademisyenler ve kamu kurum amirleri ile birlikte ele alacaklar.

İstanbul Üniversitesi Rektörlük Binası Oval Salon’da 12 Aralık 2019 Perşembe günü 09.30-12.00 arasında gerçekleştirilecek toplantı, interaktif yapıda ilerleyecek. Ülkemizde faaliyet gösteren ilk 30 reklam ajansı üst düzey yöneticilerinin katılacağı toplantıda, öncül akademisyenler ile RTÜK ve TÜİK başkanlık makamından katılım sağlanacak. Üretim, rekabet ve buluşçu üstünlük kapsamında sorunlar-çözümler akademik ve analitik bir düzlemde ele alınacak, kolokyumdan elde edilen veriler rapor haline getirilerek kamuoyu ile paylaşılacak.

Söz konusu kolokyum hakkında detaylı bilgiye ulaşmak için 0212-440-1990 numaralı telefonu arayabilir ya da “istarmer@istanbul.edu.tr” adresine mail gönderebilirsiniz.

İÜ Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü


Galeri