İstanbul Üniversitesi Ulusal Basında En Çok Yer Alan Üniversite Oldu

İstanbul Üniversitesi 16 Mayıs-16 Haziran 2018 tarihleri arasında 495 ulusal basın haberine konu olarak “Ulusal Basında En Çok Yer Alan Üniversite” oldu.


MediaCat ve Ajans Press iş birliğinde hazırlanan Sektör Karnesi’nin 16 Mayıs-16 Haziran 2018 tarihlerinde yaptıkları analize göre sektörün en medyatik markası ulusal basında haberi en çok yapılan “İstanbul Üniversitesi” oldu.

Ajans Press tarafından üniversite sektörünün medya karnesini çıkaran araştırmaya göre 495 ulusal basın haberine konu olan İstanbul Üniversitesi, ulusal basında en çok haberi yapılan üniversite oldu. İstanbul Üniversitesi aynı zamanda 4, 714, 503$ reklam eşdeğerliliği ile basında reklam eşdeğerliliği en yüksek üniversite oldu.

İstanbul Üniversitesi 807 yerel, 495 ulusal, 51 bölgesel ve 53 özel dağıtım olmak üzere toplam 1.406 habere konu oldu. İstanbul Üniversitesi’nin dergide 184, dergi eklerinde 7, gazetede 1.162, gazete eklerinde ise 53 haberi yer aldı.

İstanbul Üniversitesi’nin Kurumsal İletişim Planlaması, medyada her yıl değişen ve gelişen koşullar çerçevesinde İÜ Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yapılıyor. Yazılı, görsel ve internet medya çalışmaları ve medya ilişkileri,  stratejik bir iletişim planı çerçevesinde yürütülüyor. İÜ Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, İstanbul Üniversitesi’nin medya ilişkilerini yöneterek sosyal medya hesaplarını ve web sitesini güncel tutuyor. 



Öne Çıkan Haberler

İÜ-Rektörü-Prof.-Dr.-Mahmut-Ak-Deniz-Ticaret-Odası-İstişare-Toplantısı’na-Katıldı

İÜ Rektörü Prof. Dr. Mahmut Ak Deniz Ticaret Odası İstişare Toplantısı’na Katıldı

TBMM Başkanı İsmail Kahraman İstanbul Üniversitesi’ni Ziyaret Etti

“Uluslararası İpek Yolu Sempozyumu” İstanbul Üniversitesi’nde Gerçekleştirildi

Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği Güncellenmiştir

İÜ İşletme Fakültesi Yüksek Lisans Programları Avrasya/Orta Doğu Bölgesi’nin “En İyi Yüksek Lisans Programları” Arasında Yer Aldı

“İstanbul Üniversitesi 1453 Ödülleri” Sahiplerini Buldu