İSTANBUL KAGEM’den Uzmanlarla Sohbetler Serisine Devam

12.12.2012 tarihinde 10.00-12.00 saatleri arasında Merkezimizde düzenlenecek olan eğitim Ahmet Turgut Baydar tarafından verilecek olup, eğitimde  “İnsan İlişkilerinin İş Yaşamındaki Tanımı” irdelenirken…

- “müşteri” ve “müşteri ilişkileri”…

- “müşteri tatmini” ve “müşteri memnuniyeti”…

- “kalite”nin tanımı ile birlikte “hizmet kalitesi”nin önemi…

-  müşteri memnuniyetini sağlamada dikkat edilecek faktörler sıralanacaktır.

Etkinliğimize tüm öğrenci ve mensuplarımız davetlidir.

Ahmet Turgut BAYDAR Kimdir?

13.04.1959'da İstanbul'da doğan Ahmet Turgut Baydar, Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü Muhasebe/Finans Lisans Programı'nı tamamlamıştır. Mezun olduktan sonra çeşitli sektörlerde orta ve üst düzey yöneticilik pozisyonunda çalışmış, sonrasında ise 2002 ve 2009 yılları arasında özel sektörde İnsan Kaynakları Direktörü olarak görev yapmıştır. Ahmet Turgut Baydar, 2010 yılından beri Funny Gıda A.Ş.'nin Genel Müdürlüğü görevini yürütmektedir. Pek çok kişisel gelişim eğitimine katılmış olan ve 1997 yılından bu yana İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu'nda öğretim görevlisi olarak ders veren Ahmet Turgut Baydar, İnsan Kaynakları Yöneticileri Derneği’nin kurucularından olup serbest yönetim danışmanlığı da yapmaktadır.

Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi